Címkék

álom (1) angyal (1) anime (1) barátság (1) bijou (1) bringa (1) cézi (1) eleven (1) elmélkedés (14) emberi (2) étkezés (1) félix (1) haibun (2) haiku (15) heineken (1) hold (1) jedno (2) klip (12) környezettudatos (1) lajkó (1) napló (23) napra (1) novella (1) office (1) pályázat (2) pécs (3) pilu (4) reklám (1) russkaja (1) sorozat (1) sors (2) specko (2) sport (3) szerelem (1) sziget (1) téma (3) vallás (1) vega (2) vers (22) vicces (2) video (14) zene (13) zselenszky (1) Címkefelhő

Rovatok

Linkblog

The Office (US) - részlet a sorozatból

2009.04.02. 20:15 | -R.Cezar- | Szólj hozzá!




























A sorozat második évadjának utolsó része. Pam az esküvőjét tervezgeti a vőlegényével, közben Jim már jó ideje szerelmes bele. A vőlegény korán lelép az esti rendezvényről, de Pam még marad, és a parkolóban beszélgetni kezdenek Jimmel.

Jim: Hogy érzed magad?
Pam: Jól. Főleg azután, hogy az összes pénzedet elnyertem pókeren.
Jim: Beszélhetnénk valamiről?
Pam: Hogy mikor akarsz még több pénzt adni nekem? Most szeretnéd ideadni? Már mehetünk is be. Ma este nagyon jó passzban vagyok.
Jim: Én csak... Szerelmes vagyok beléd.
Pam: Tessék?
Jim: Igazán sajnálom, ha furcsa ezt neked hallani. De azt akartam...hogy halljad. Talán nem a legjobb az időzítés, tudom, én csak...
Pam: Miért csinálod ezt? Mit vársz, mit mondjak erre?
Jim: Csak azt akartam, hogy megtudd. Végre.
Pam: Nekem ez...nem megy. Fogalmad sincs...
Jim: Ezt ne.
Pam: ...mit jelent nekem a barátságod.
Jim: Ugyan már. Én ezt nem akarom. Én ennél többet szeretnék.
Pam: Nem lehet. Sajnálom, hogyha félreértettél dolgokat. Talán az én hibám.
Jim: Nem a te hibád. Én sajnálom, hogy félreértettem a...barátságunkat.

 
 

Címkék: sorozat office

A bejegyzés trackback címe:

https://cezar.blog.hu/api/trackback/id/tr401042484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása