Címkék

álom (1) angyal (1) anime (1) barátság (1) bijou (1) bringa (1) cézi (1) eleven (1) elmélkedés (14) emberi (2) étkezés (1) félix (1) haibun (2) haiku (15) heineken (1) hold (1) jedno (2) klip (12) környezettudatos (1) lajkó (1) napló (23) napra (1) novella (1) office (1) pályázat (2) pécs (3) pilu (4) reklám (1) russkaja (1) sorozat (1) sors (2) specko (2) sport (3) szerelem (1) sziget (1) téma (3) vallás (1) vega (2) vers (22) vicces (2) video (14) zene (13) zselenszky (1) Címkefelhő

Rovatok

Linkblog

Spontán korai ébredés

2009.05.21. 05:03 | -R.Cezar- | Szólj hozzá!

Tegnap úgy döntöttem, hogy jól kialszom magam. Most úgy tűnik, ez mégsem jön össze. Ugyan lefeküdtem este tízkor aludni, de négy órakor tiltakozni kezdett a testem (hiszen hat óra alvás megvolt!), kipattant a szemem és teljesen ébren voltam. Mondjuk ez annak is "köszönhető", hogy napok óta fáj a torkom, és néha heves köhögőroham tör rám. Az a tüdőégetős fajta, aminél valamely testrész marása enyhíti csak a fájdalmat (a hasamba mélyesztett ujjaim sokat segítenek). Úgyhogy kikeltem az ágyból, főztem egy gyógyteát, elindítottam egy adag mosást, most pedig itt ülök a blogom előtt, és próbálom számomra fontos tartalommal megtölteni azt.

És mindeközben teát iszogatok. Meg eszegetek zabfalatot is, nehogy túlságosan zabos legyek az éhségtől. Nem mintha nagyon éhes lennék, de ennem azt kell, folyamatosan. Mint ahogy tegnap este lefekvés előtt is tortilla csipsz csúszott le egy fél zacskóval. A szósz nekem csípős, mások inkább erősnek mondanák. És még mellé savanyú erőspaprikát rágcsáltam, ami még nekem is igen erős. Mindig csak az erős. Ez is csak a fájdalomról szól, hiszen az erős az nem íz. Hiába, mazochista vagyok.

Közben kivilágosodott, a hajnali denevéreket leváltották a korán kelő madarak. Szeretem a denevéreket. A múltkor jó sokáig figyeltem, hogy milyen ügyesen vadásznak a lámpák körül keringő bogarak között. Bemér, rááll, egy villanás, aztán már fordul is vissza, és mehet újból. Fantasztikus a természet.

A természetről jut eszembe, vasárnap Békáson bringás teljesítménytúra lesz. Pilisre fel, jöjjünk minél többen! Én ott leszek!
http://ttt.tr.hu/naptar/tura.php?id=1936
 



























 

Címkék: sport bringa elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://cezar.blog.hu/api/trackback/id/tr1001134759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása