Címkék

álom (1) angyal (1) anime (1) barátság (1) bijou (1) bringa (1) cézi (1) eleven (1) elmélkedés (14) emberi (2) étkezés (1) félix (1) haibun (2) haiku (15) heineken (1) hold (1) jedno (2) klip (12) környezettudatos (1) lajkó (1) napló (23) napra (1) novella (1) office (1) pályázat (2) pécs (3) pilu (4) reklám (1) russkaja (1) sorozat (1) sors (2) specko (2) sport (3) szerelem (1) sziget (1) téma (3) vallás (1) vega (2) vers (22) vicces (2) video (14) zene (13) zselenszky (1) Címkefelhő

Rovatok

Linkblog

Specko Jedno és Bijou

2009.02.14. 00:48 | -R.Cezar- | Szólj hozzá!

Ismét egy zenei bejegyzés következik, lehet örülni. :)

Remélem más is szereti az "ungerground" zenéket. Hát ma kitettem magamért. A zeneszeretet nevében 32 ezer kemény HUF-t költöttem el. Na jó, annyira nem vészes a helyzet, mert kétezerért vettem egy Specko Jedno CD-t, meg 30-ért egy Sziget hetijegyet. :)
A CD-t először a Révay utcában a Wave Music-ban akartam beszerezni, de ott nem volt csak a karácsonyos maxi. Viszont kiderült, hogy Rutkai Bori anno dolgozott az üzletben. Ez ugyan nem segített ki, de nagyon érdekes információ volt. :) Aztán átmentem a Művész Moziba az Oktogonhoz, és elhoztam az utolsó darab Specko CD-t. Egy pár helyen még be lehet szerezni, szóval ha valaki nagyon vágyik rá, akkor csak rá kell kattanni a honlapjukra.

A Specko Jedno együttest egyébként nem is túl rég fedeztem fel. Vagyis egy ismerős hívta fel rá a figyelmem, de nagyon bejött. Sok kedvencem van tőlük, az egyik legjobb a Világvége/Gyere Isten című számuk. Itt letölthető: speckojedno.uw.hu, vagy itt is meg lehet nézni, bár kicsit gyenge a felvétel.


 
Aztán youtube-os nézelődés közben beleakadtam a következő számba a Bijou együttestől. Borzongató, nagyon tetszik, úgyhogy gyorsan meg is osztom. Szép ez a nap!

 

Ja, és ne feledjétek, augusztus 12. és 17. között Sziget fesztivál! Lehet majd ezerrel pörögni! Remélem lesz mászófal is... :)
 
 

Címkék: zene video sziget napló klip bijou specko jedno

A bejegyzés trackback címe:

https://cezar.blog.hu/api/trackback/id/tr70942009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása